Er du klar til den helt store tilgængelighedsopgradering fra Siteimprove?
Skrevet af Anne Thyme Nørregaard den
Har du også fået en mail fra Siteimprove om ”Opgradering af dit Siteimprove Accessibility-modul i løbet af 3 måneder”?
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er en opgradering, som vi hos Inklusio glæder os meget til.
Og vi synes også, at du skulle glæde dig til den, for det bliver SÅ godt!
Blandt fordelene kan nævnes, at du kan sætte mål for din organisation og filtrere alt irrelevant væk, og at de helt nye tilgængelighedschecks er super præcise – og baseret på de samme regler som den monitorering for webtilgængelighedsloven, som vi hjælper Digitaliseringsstyrelsen med at lave.
Vi har allerede hjulpet flere af både vores offentlige og private kunder med at komme godt i gang med det nye NextGen Siteimprove Accessibility, mens det var under udvikling.
Som alt software fra Siteimprove er det nemt at komme i gang med, især hvis du allerede arbejder med Siteimprove Accessibility.
Men hvis du kunne bruge en hånd til at finde ud af, hvordan din organisation får det maksimale udbytte af jeres tilgængelighedssoftware, så står vi klar til at hjælpe dig i gang.
Vi kunne for eksempel lave en workshop, hvor kigger på softwaren sammen og hjælper dig med at indstille platformen til din organisations behov. Eller et kursus for dine webredaktører, hvor vi genopfrisker deres viden om tilgængelighed med udgangspunkt i det nye NextGen Accessibility og sikrer, at de har styr på hvordan de bruger det i deres daglige arbejde.
Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med webtilgængelighed: Ring til Stein Erik på +45 26 34 34 55 eller send en mail til ses@inklusio.dk.
Og husk også at tilmelde dig en opgradering af din Siteimprove Accessibility allerede nu: https://hello.siteimprove.com/da-dk/new-accessibility/opt-in